آیا ماه بیلبورد پپسی کولا می‌شود؟!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آیا ماه بیلبورد پپسی کولا می‌شود؟!
نوشته شده در شنبه 13 خرداد 1391
بازدید : 379
نویسنده : حامد عابدی

بر اساس اخبار منتشر شده بر روی بسیاری از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی و ارسال نامه‌های الکترونیکی که نمی‌توان منبع خاصی برای آن در نظر گرفت، روز 16 خرداد ماه راس ساعت 23 و 30 دقیقه به وقت ایران و به مدت 15 دقیقه، لوگوی "پپسی کولا" بر روی ماه قرار می‌گیرد که در ایران و منطقه خاورمیانه به وضوح قابل رویت است.

به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، این پدیده که چند روزی است دهان به دهان و ایمیل به ایمیل می‌گردد و در شبکه های اجتماعی پرمخاطب درج شده است بسیار مورد توجه بخشی از مردم جهان قرار گرفته است.

یک کارشناس نجوم در گفت‌وگو با خبرنگار علمی ایسنا- منطقه اصفهان، بر این عقیده است که به طور معمول  خبرهای نجومی و تبلیغاتی که به صورت گسترده در دنیای مجازی مطرح شده بیشتر در حد یک شایعه بوده است.

عمران مرادی افزود: این کار تبلیغاتی وسیع بسیار پر هزینه خواهد بود و هنوز شرکت پپسی کولا هیچ نظری در خصوص این فعالیت و چگونگی آن  ابراز نکرده است.

به گزارش ایسنا،  تاکنون شرکت پپسی کولا هیچگونه اطلاعاتی از این رویداد مهم در سایت خود درج نکرده است.
 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: